JUSAN - Fidelity Contact Center

Tehnologie inovativă în CLOUD

Fidelity este o soluție de Contact Center avansată și eficientă, orientată spre îmbunătățirea serviciilor prin reducerea numărului de apeluri nepreluate și furnizarea de statistici privind activitatea în Contact Center. Această soluție robustă este prezentă în locații din peste 40 de țări, mai ales în Uniunea Europeană.

Se bazează pe tehnologia de ultimă generație și permite managementului să obțină toate informațiile relevante în timp real pentru a gestiona și optimiza resursele disponibile.

Fidelity gestionează și distribuie un volum mare de apeluri, reduce numărul de apeluri nepreluate și optimizează costurile.
 

De asemenea,  gestionează e-mail-uri și chat-uri. Poate fi integrată cu soluțiile CRM și ERP. Opțiunea Telemarketing poate fi utilizată pentru a genera cu ușurință și eficient campanii de tip „outbound call”.

 

 


 


 
 
 
 
 
 

Comercializare și servicii pentru următorii producători:

Jusan