IVR, Achiziție date DTMF

Interactive Voice Responce / Automated Attendant / Voicemail

  •  Soluții complementare pentru centrale cu funcții limitate de autoattendant 
  •  Disponibilitate 24/7, automatizare răspunsuri fixe, difuzare mesaje comerciale pe durata așteptării, capacitate mare de stocare și nivele/ramuri 
  •  Integrare TAPI/CSTA cu diverși vendori 
  •  Integrare cu baze de date și aplicații externe, Text-to-speech pentru implementarea de sisteme complexe

 

Achiziție date DTMF: destinate în general reluării de contoare pentru utilități, sondaje, licitații etc. 

  •  Implementarea în IVR multicanal a procedurii de achiziție și verificare
  •  Preluare și procesare DTMF 
  •  Integrare cu baze de date și aplicații externe pentru integrarea, validarea și stocarea datelor 
  •  Diponibilitate 24/7 

 

Servicii

  •  Consultanță și proiectare, instalare și configurare
  •  Mentenanță SLA 8x5 și 24x7 

Comercializare și servicii pentru următorii producători:

UnifyCiscoAvayaGigaset ProJusanAlcatelPlatanIVONABeyertone