Contact Center

 

Contact Center

  •  Soluții dedicate pe brand sau independente, voce sau multimedia (voce, email, fax) 
  •  Integrare IVR, inbound/outbound, clasice sau predictive 
  •  Integrare aplicații Taxi, HoReCa, Hospitality/PMS, CRM, ERP, Ticketing 
  •  Generatoare de machete pentru campanii Outbound 
  •  Integrare TextToSpeech 
  •  Generatoare de rapoarte ad-hoc și programabile cu distribuția automată în formate diverse 
      

Servicii

  •  Consultanță și proiectare, training, proceduri și bune practici 
  •  Instalare și configurare, consultanță pentru integrarea aplicațiilor și a bazelor de date externe 
  •  Optimizări QoS, Policies, AAA, NAT Traversal/STUN, Border Gateway Controller etc.
  •  Mentenanță SLA 8x5 și 24x7 
  •  Inventariere și documentare 

Comercializare și servicii pentru următorii producători:

SiemensUnifyAvayaJusanAlcatelPlatanPanasonic