Centrale telefonice

Romservice Telecomunicații oferă prin vânzare sau închiriere

și instalează următoarele sisteme și soluții:

  •  Sisteme analogice, digitale, hibride sau full IP 
  •  Sisteme DECT/IP DECT multicelulă, single/multi site 
  •  Sisteme interconectate în rețea virtuală, sisteme asimetrice distribuite 
  •  Integrare cu aplicații HoReCa, taxi, ERP/CRM etc.
  •  Aplicații de contorizare și tarifare 
  •  Funcții de mesagerie vocală, conferință, înregistrare, integrare fix/mobil 
  •  Interfețe GSM voce/fax analogice/ISDN/IP, 2G/3G/4G și aplicații de integrare PC și SMS server 
  •  Sisteme multi-SIM pentru optimizarea costurilor și SMS server de mare capacitate 

 

Servicii

  •  Instalare și configurare, mutări, realizare și reparații repartitoare 
  •  Mentenanță SLA 8x5 și 24x7 
  •  Inventariere și documentare, audit complex, migrări și portări 

 

 

OpenScape Business by UNIFY

OpenScape Business este o soluție completă furnizată de UNIFY - ATOS Collaboration Solutions și integrată de Romservice Telecomunicații, special adaptată cerințelor întreprinderilor mici și mijlocii, cu una sau mai multe locații.

Arhitectura OpenScape Business permite utilizarea independentă a infrastructurii de telefonie existente, indiferent dacă aceasta este clasică, IP sau DECT. OpenScape Business oferă soluția corectă pentru companii cu până la 1000 de abonați într-o singură rețea.

Diferite modele de OpenScape Business sunt disponibile pentru dimensiuni variate de infrastructură existentă (X3/X5/X8). Alternativ, OpenScape Business poate fi instalat pe un server standard (softswitch) și, de asemenea, în medii virtualizate.

Unified Communication & Collaboration

Unified Communication (UC) este o tehnologie de îmbunătățire a comunicării în cadrul companiilor, ce integrează diverse medii de comunicare într-o singură aplicație standardizată. OpenScape Business simplifică procesele de afaceri în companii, de exemplu printr-un management de prezență permanentă, cu redirecționare automată a apelurilor către telefonul mobil, atunci când nu sunteți la birou. Iar funcții precum:

  • conferințele audio
  • mesageria vocală personală (voice mail)
  • căsuța personală de fax
  • Instant Messaging (IM)
  • utilizarea telefonului mobil ca o extensie a sistemului de telefonie
  • Contact Center
  • video și colaborarea online

sunt, de asemenea, combinate în această soluție standardizată. Comunicațiile Unificate (UC) optimizează procesele de afaceri, timpul de lucru este redus, angajații sunt mai multumiți și, astfel, companiile devin mai profitabile.

Soluții de mobilitate

Lumea de afaceri, procesele de lucru din companii și angajații acestora s-au schimbat fundamental. În afară de a fi în fața calculatorului de la birou, angajații sunt de multe ori pe drum, de unde trebuie să aibă acces la comunicații. OpenScape Business oferă opțiuni flexibile de mobilitate, adecvate pentru comunicații mobile în toate locațiile. Acestea includ, de exemplu, de la integrarea de smartphone-uri, tablete și utilizarea telefoanelor fără fir/DECT sau a telefoanelor WLAN, până la integrarea completă a angajaților ce lucrează de acasă, cu acces continuu la sistemul dumneavoastră de comunicații.

Caracteristici

OpenScape Business combină cele mai bune facilități din sistemele telefonice HiPath 3000 și OpenScape Office într-o arhitectură unificată bazată pe tehnologiile moderne și inovatoare de comunicare:

  • Soluție de UC (comunicații unificate) pentru întreprinderile mici și mijlocii;
  • Servicii integrate de voce;
  • Management de prezență (starea de prezență);
  • Conferință audio de tip Drag and Drop;
  • Visual Voicemail;
  • Instant Messaging (IM);
  • Mobilitate;
  • Conexiune la baza de date pentru agenda telefonică - personală sau de companie;
  • Suport fax;
  • Integrarea în procesele de afaceri;
  • Contact Center - voce, fax, mail;
  • Integrarea cu OpenScape Web Collaboration;
  • Suport pentru mai multe locații (networking).

Unified Communications (UC) - Comunicații Unificate

OpenScape Business vă oferă două variante de comunicații unificate, în funcție de necesitățile companiei:

UC Smart SW este complet integrat în OpenScape Business SW, rulând pe placa de bază a OpenScape Business X3/X5 și X8. Acesta oferă:

  • Prezența, inclusiv anunțuri diferențiate în funcție de status (la masă, în vacanță...);
  • Favorites List, ce include starea de apel;
  • VoiceMail cu control vizual;
  • Conferințe ad-hoc;
  • Directory Access;
  • Chat;
  • Reminder;

Soluția UC Smart oferă două aplicații de client UC:

  • myPortal Smart (de pe desktop PC);
  • myPortal pentru mobil (pentru smartphone-uri și tabletă).

UC Suite cuprinde gama completă de facilități OpenScape Business UC. Soluția UC Suite oferă mai multe aplicații pentru clienții Unified Communications:

  • myPortal pentru Desktop;
  • myPortal pentru Outlook - ca add-on pentru Microsoft Outlook;
  • myPortal pentru mobil - pentru dispozitive mobile precum smartphone-uri sau tablete;
  • myAttendant.

Contact Center-ul multicanal oferă două aplicații de client:

  • aplicatia myAgent, în calitate de agent sau supervizor/manager;
  • aplicatia myReports, în calitate de client pentru crearea de rapoarte.

Opțiuni de mobilitate pentru angajați mobili

OpenScape Mobility Business oferă caracteristici diverse, cum ar fi:

  • integrarea telefonului smart și a tabletei PC în soluția de UC;
  • One Number Service, indiferent de locație și dispozitivul folosit;
  • suport telefonie modul dual (UMTS/WLAN);
  • Mobile Logon;
  • functie Callme;
  • suport VPN.

OpenScape Business - Clienți UC

myPortal Smart pentru Desktop

  • aplicația de client desktop pentru soluția UC Smart
  • disponibilă pentru Apple Mac OS și Windows
  • suita completă de caracteristici OpenScape Business UC într-o singură fereastră.

myPortal pentru Outlook

  • toate funcționalitățile în myPortal Desktop, disponibil ca o bară de instrumente în MS Outlook;
  • permite utilizatorilor să acceseze toate comunicările lor - voce, conferințe, mesagerie vocală, fax, IM, e-mail, contacte - direct din MS Outlook;
  • utilizatorii pot face clic pentru a apela orice număr din orice aplicație Microsoft Office (Word, Excel).

myPortal pentru Mobile/Tablet

  • oferă caracteristici OpenScape Business UC prin web de pe telefon/tabletă;
  • independent de locația curentă;
  • gestionează și arată starea de prezență a colegilor, controlul și conectarea la extensia dumneavoastră de la birou și acces la directoare (agendă telefonică, favorite, mesagerie vocală și jurnal apeluri);
  • puteți selecta modalitatea de apelare preferată, pentru a beneficia de tarifele optime.

myPortal pentru OpenStage

  • facilități de prezență și mesagerie vocală vizibile pe telefoanele OpenStage 60/80;
  • modificare ușor de efectuat a statusului prezenței;
  • vizualizarea, interogarea și controlul căsuței personale de voice mail.

myAttendant

  • aplicație ce permite vizualizarea statusului de prezență utilizat de către administratori, dispeceri sau secretare;
  • prezintă o vedere consolidată, unică, a tuturor utilizatorilor companiei și a statusului prezenței lor, făcând ușor transferul apelurilor către angajați, atunci când aceștia sunt disponibili.

OpenStage Gate View

  • OpenStage Gate View este o soluție ușor de utilizat, care oferă acces la sistemul de supraveghere video în timp real pentru a observa, controla și permite accesul de pe telefonul OpenStage 60/80, PC sau smartphone;
  • OpenStage GateView suportă programarea înregistrarii unui flux video și de salvare a înregistrărilor pe un echipament în rețea.

 

 

 

Centrale telefonice PLATAN

Sisteme de telefonie TDM/IP

  • Diverse modele de sașiu în variante de perete și rack, cu programare prin PC/LAN, integrare CTI, interfețe GSM integrate, suport aplicații hoteliere, trunchiuri și abonați IP etc.;
  • Preturi extrem de avantajoase și origine europeană;
  • Capacități de la 8 la 464 de extensii;
  • Terminale și interfoane; suportă unele terminale digitale Panasonic;
  • PC software sau web management, în funcție de sistem;
  • BilCent – aplicație de contorizare inclusă;
  • Platan CTI – aplicație PC pentru controlul telefonului;
  • OpenPCTI – protocol de interconectare la aplicații externe tip call-center, CRM, hotelier (CHART, DM Plaza, Fidelio, HotelOnline, Hotel TK, Opera, Pensionnaire, ReHOT).

 

PLATAN PRIMA MINI


Platan Prima Mini IP PBX este o versiune mai simplă a modelului Prima IP PBX, fără funcția VoIP. Acoperă nevoile:

  • birourilor mici / home offices / SOHO
  • microîntreprinderilor 
  • punctelor de vânzare
  • magazinelor

Modelul Prima Mini este recomandat de asemenea pentru casele mono sau multi-familiale cu până la 10 utilizatori.

Centrala Prima Mini va fi perfectă pentru aceia care solicită servicii de telecomunicații de înaltă calitate la un preț atractiv și nu caută servicii avansate suplimentare. Prima Mini este caracterizată de o configurație simplă și o operare facilă - gata de utilizare după despachetare. 

 

PLATAN PRIMA NANO

Prima Nano este un sistem avansat PBX IP cu:

  • configurație minimă de bază la un preț atractiv
  • construcție modulară
  • libertate totală de alegere a echipamentelor pentru acoperirea cea mai bună a nevoilor reale ale utilizatorului

Prima Nano face posibil un cost scăzut al convorbirii datorită tehnologiei VoIP și poate fi folosită ca o „poartă” VoIP cu suportarea Platan SIP trunk. Sunt disponibile de asemenea convorbiri ieftine sau gratuite către rețelele mobile și trimiterea / primirea mesajelor text. Funcționalitatea centralei Prima Nano este îmbunătățită prin sistemul încorporat de înregistrare a apelurilor și mesageria vocală, în timp ce managementul PBX este intuitiv și simplu prin web browser. Prima Nano suportă de asemenea video-interfoanele IP, videofoanele IP și convorbirile video IP.

Este o soluție perfectă pentru o rețea de până la 20 utilizatori / telefoane (12 utilizatori + 8 telefoane IP):

  • birouri mici (Home Offices, SOHO)
  • microîntreprinderi
  • sucursale / filiale mici
  • magazine
  • puncte de vânzare
  • case mono sau multi-familiale

Centrala Prima Nano este caracterizată o configurație simplă și operare facilă - Plug & Talk - gata de utilizare după despachetare.

 

PLATAN PRIMA

Centrala Prima IP integrează telecomunicațiile tradiționale cu telefonia prin internet.

Centrala Platan Prima este primul sistem PBX din această clasă care oferă posibilitatea avantajului apelurilor gratuite sau ieftine prin internet. Apelurile ieftine către rețelele mobile și trimiterea mesajelor text sunt disponibile datorită cardurilor GSM integrate. Centrala Prima oferă funcții avansate, cum sunt înregistrarea apelurilor, mesageria vocală vocală și managementul la distanță. Modelul suportă de asemenea video-interfoanele IP, videofoanele IP și video-convorbirile IP.

Este o soluție perfectă pentru o rețea de până la 22 utilizatori / telefoane (14 utilizatori + 8 telefoane IP):

  • birouri mici (Home Offices, SOHO)
  • microîntreprinderi
  • sucursale / filiale mici
  • magazine
  • puncte de vânzare
  • case mono sau multi-familiale

Centrala Prima este caracterizată o configurație simplă și operare facilă - Plug & Talk - gata de utilizare după despachetare.

 

PLATAN PROXIMA

Modelul Proxima IP PBX Server a fost creat ca răspuns la nevoile în creștere ale companiilor mici și medii, cu zeci de angajați care lucrează local sau la distanță, în una sau mai multe locații (până la 28 de utilizatori / 200 telefoane IP). Alături de  Libra PBX Server și Proxima plus IP PBX Server, reprezintă o nouă gamă de servere pentru telecomunicații bazate pe soluțiile Platan inovative dovedite de hardware și software.

Distribuirea Inteligentă a Apelurilor, care cuprinde fucțiile de apel în așteptare, înregistrarea apelurilor și meniul avansat de voce, permite operarea profesională a apelurilor telefonice chiar și în cazul companiilor mici.

Soluția inovativă de vizualizare a participanțior la convorbirile telefonice va îmbogăți evidența contactelor telefonice zilnice datorită transmisiunii video. Carcasa compactă universală a modelului permite instalarea în perete sau într-un cabinet ITC.

 

PLATAN PROXIMA PLUS

Proxima plus IP PBX Server este o platformă VoIP pentru call center, hoteluri, spitale, locații industriale și companii de prestării servicii. Este un model dedicat întreprinderilor și instituțiilor mijlocii și mari care suportă un trafic intens interior și exterior sau care necesită un sistem telefonic pentru maximum 1000 de oameni care lucrează în una sau mai multe locații.

Distribuirea Inteligentă a Apelurilor, care cuprinde fucțiile de apel în așteptare, mesagerie vocală, meniul avansat de voce și practic un număr nelimitat de apeluri simultane, permite operarea profesională a apelurilor telefonice chiar și în cazul unui trafic telefonic intens.

Proxima Plus este o alternativă atractivă la sistemele de înregistrare a apelurilor exterioare, până la câteva zeci de apeluri simultane. Acest model poate fi configurat ca un IP PBX pur, folosind tehnologia VoIP, funcționează ca gateway GSM multi-canal sau gateway VoIP-GSM. Soluția inovativă de vizualizare a participanțior la convorbirile telefonice va îmbogăți evidența contactelor telefonice zilnice datorită transmisiunii video.

Proxima Plus vă oferă multe posibilități într-o carcasă universală compactă, de mici dimensiuni.

 

PLATAN LIBRA

Libra PBX Server este un produs din noua generație, care utilizează tehnologia VoIP, creat pentru întreprinderile mijlocii și mari cu până la 1000 de utilizatori. Acest model furnizează securitatea și libertatea conexiunilor în orice tehnologie, prin orice telefon și sistem de operare (Windows, Linux, MAC OS X) și chiar în orice carcasă - montare STD pe perete sau RACK pentru cabinetul ICT. Libra vă oferă mai multă flexibilitate, chiar mai multă ușurință în instalare și utilizare.

Distribuirea Inteligentă a Apelurilor, care cuprinde fucțiile de apel în așteptare, înregistrarea apelurilor, meniul avansat de voce, permite operarea profesională chiar și în cazul unui trafic telefonic intens. Soluția inovativă de vizualizare a participanțior la convorbirile telefonice va îmbogăți evidența contactelor telefonice zilnice datorită transmisiunii video.

 

 

Sisteme de comunicații Panasonic

 

 

Sistemul Panasonic KX-NS500

 

KX-NS500 este succesorul sistemelor telefonice KX-TDA / TDE100-200, KX-NCP cu facilități bazate pe KX-NS1000 și oferă resurse pentru telefonia tradițională digitală, analogică și IP.

KX-NS500NE se livrează în configurație standard cu:

  • 6 trunchiuri CO cu Caller ID
  • 2 interioare digitale
  • 16 interioare analogice cu CallerID
  • 2 canale DISA/AA/VM 120 min
  • Interfața LAN Ethernet
  • Programare prin browser web, Kit de montare în rack inclus, cablu de alimentare

KX-NS500NE se poate extinde în ceea ce privește telefonia tradițională:

  • maxim 48 trunchiuri CO (cu Caller ID), maxim 4 trunchiuri PRI(ISDN)/E1
  • maxim 128 interioare analogice SLT(cu CallerID)
  • maxim 66 interioare digitale DPT
  • maxim 400 ore de mesagerie vocala

Prin intermediul lui KX-NS500NE puteți beneficia de tehnologie IP pentru utilizatori locali, pentru utilizatori la distanță, pentru interconectarea unor locații distincte etc., KX-NS500 putând fi configurată pe IP până la:

  • maxim 64 trunchiuri SIP
  • maxim 32 trunchiuri IP H323
  • maxim 128 interioare IP (PT/UT/SIP/Softphone)

Prin intermediul lui KX-NS500NE puteți beneficia de soluții software și facilitate de Call Center:

  • Comunication Assistant PRO (pentru utilizator/agent, agenda, prezenta useri, chat, istoric, status)
  • Comunication Assistant Supervisor (pentru supraveghetor, facilitate de monitorizare si raportare)
  • Comunication Assistant Operator Console (pentru operatoare)

Platforma KX-NS500NE este compatibilă cu multe terminale Panasonic de ultimă generație. Se pot utiliza:

  • Telefoane Dect : KX-TCA185, KX-TCA285, KX-TCA385
  • Telefoane IP: KX-NT556, KX-NT553, KX-NT551 si KX-NT505
  • Telefoane Digitale: KX-DT546, KX-DT543, KX-DT521 si KX-DT590

 

 

Centrala Panasonic KX-TES824

 

 

Centrala Panasonic KX-TES824 are configurația standard cu 3 linii CO și 8 interioare, fiind extensibilă până la 8 linii CO și 24 interioare.

Funcţia DISA (Direct Inward System Access) permite apelantului să acceseze orice extensie fără ca apelul să treacă pe la un operator. Mesajul automat de întâmpinare poate fi înregistrat de către operator sau de manager, direcţionând apelul către departamentul sau destinaţia dorită. Sistemul este îndeajuns de inteligent să poată detecta chiar şi o transmisie fax şi să o direcţioneze către extensia la care este aparatul fax.

Compatibilitatea cu funcţia Caller ID pentru extensii ajută la afişarea numelui şi a numărului apelantului pe un telefon proprietar Panasonic cu display. Ultimele 20 de apeluri pot fi înregistrate pentru fiecare extensie.

Cartela opţională pentru mesagerie vocală vă ajută să nu pierdeţi nici un apel atunci când nu sunteţi disponibil. Vă puteţi personaliza căsuţa vocală prin înregistrarea propriului mesaj de întâmpinare care va fi rulat când nu puteţi răspunde la telefon. Acest sistem suportă telefoanele proprietar din seria KX-T7700 (KX-T7730 şi KX-T7735).

Are opțiune de redirecționare a apelului de pe telefonul fix către mobil prin funcția „follow-me”, folosind 2 trunchiuri pentru 1 apel.

 

 

Sisteme telefonice Avaya

 

Avaya IP Office este o soluție consolidată, flexibilă, multifuncțională, capabilă să acopere nevoile diferiților clienți - de la foarte mici, începând cu 2 utilizatori, la organizații mari cu până la 3000 de utilizatori. Modelul IP Office vă va ajuta să atingeți un nivel competitiv. Veți avea mai multe realizări, cu un efort mai mic.Generați o creștere economică profitabilă fără mărirea costurilor. Performați mai mult, acum și în viitor!

Avaya IP Office Platform este o soluție de comunicații unificate pentru activități economice mici și mijlocii. Modelul Avaya IP Office R10.0 poate fi implementat în cloud sau sub formă de cloud hibrid precum și pe locații, permițând organizațiilor să dezvolte noi capabilități bazate pe nevoile afacerii, beneficiind în același timp de îmbunătățirea securității comunicațiilor, flexibilității și experienței utilizatorului final.

 

Avaya IP Office 500 V2
Soluție de comunicații All-in-one

Detalii tehnice:

  • Comunicații telefonice, router/firewall integrat, switch conferință integrat cu până la 128 de participanți (max. 64 în aceeași conferință);
  • SCN (Small Community Network) - centrală virtuală formată din max. 32 sisteme și 1000 de abonați în topologie stea sau mesh (V5 și V6);
  • Securizare și licențiere cu SD-card; suportă al doilea SD pentru back-up configurație, stocare log-uri și mesaje;
  • Suportă până la 384 de extensii în orice combinație: analogic, digital, IP (H.323 și SIP), IP DECT, WiFi, Softphone;
  • Suportă până la 8 trunchiuri PRI, dar și BRI, analogice și IP;
  • Aplicații CTI/TAPI în formă gratuită sau licențiată pentru comunicații integrate sau unificate; client softphone pentru PC și telefon mobil;
  • Diverse forme de server de mesagerie: Compact Flash sau server IVR integrabil cu baze de date, VB script, programare vizuală, obiectuală a fluxurilor și TTS (Text to Speech) compatibil cu generatoare de voce inclusiv în limba română (de ex.: puteți interoga o bază de date din telefon și afla soldul contului dumneavoastră sau prognoza meteo);
  • Soluție de gestionare și arhivare a înregistrărilor (ContactStore);
  • CCR (Customer Call Reporter) - sistem de call center web-based (fără aplicații client instalate local) format din interfețe agent/supervizor/wallboard și motor de rapoarte statistice online sau cu livrare programată calendaristic.

 

 

Sisteme telefonice GIGASET PRO

 

- Gigaset T300 PRO -

Sistem telefonic flexibil, cu posibilități de conectare extinse, permite convorbiri VoIP, linii telefonice fixe și ISDN.

Utilizatorii centralei Gigaset T300 pot fi angajații unei firme mici, maximum 15 utilizatori, în 15 convorbiri simultane,

care lucrează cu facilități profesionale.

Detalii tehnice:

  • Licențe pentru 5 utilizatori
  • Interfața conectare VoIP – SIP 
  • Modul opțional de extensie FXS/FXO 4 linii sau 4 ISDN BRI
  • Port Ethernet 10/100/1000 Mbps
  • Port frontal de USB pentru recuperare informații
  • Carcasa tip Mini ITX
  • Sursa de alimentare 100~240 V CA de 90W
  • Consum de putere 40W
  • Număr de utilizatori maxim: 15
  • 15 convorbiri simultan
  • Număr maxim de participanți în conferință: 5
  • Număr maxim participanți pentru înregistrare voce: 3
  • Număr maxim de operatori SIP - nelimitat
  • Facilități pentru SIP - Trunking
  • Procesor Intel Atom, RAM 512 MB, HDD 2,5” SSD, sistem de auto verificare echipament tip "câine de paza" 
  • Dimensiuni: 325 x 265 x 80 mm, montare în rack

 

- Gigaset T500 PRO -

Sistem telefonic flexibil cu posibilități de comunicație versatile și conectare extinsă, permite convorbiri VoIP, linii telefonice fixe și ISDN. Posibilitățile sistemului Gigaset T500 PRO se extind până la 100 de utilizatori cu licență și până la 30 de convorbiri în paralel (simultan).

Detalii tehnice:

  • Licențe pentru 10 utilizatori și o interfață conectare VoIP – SIP, 1 Port Ethernet 10/100/1000 Mbps
  • Modul opțional de extensie FXS/FXO 4 linii sau 4 ISDN BRI, carcasa 19” 
  • 2 porturi frontale USB pentru recuperare informații
  • Carcasă tip Mini ITX
  • Sursă de alimentare 100~240 V CA de 60W int.
  • Consum de putere 40W
  • Număr de utilizatori maximum 100 si 30 convorbiri simultan
  • Număr maxim de perticipanți în conferință: 5
  • Număr maxim participanți pentru înregistrare voce: 3
  • Număr maxim de operatori SIP - nelimitat
  • Facilități pentru: SIP - Trunking
  • Procesor Intel Atom, RAM 1 GB, HDD 2,5" SSD, sistem de verificare echipament tip "câine de pază"
  • Dimensiuni: 490 x 286 x 67 mm, montare în rack

 

 

Alcatel Lucent OmniPCX Office

Este o platformă e-communication, una din soluțiile recomandate pentru companiile mici și mijlocii.

Detalii tehnice:

  • centrală telefonică digitală TDM/IP, cu o capacitate maximă de 200 porturi interne, sistem de operare Linux;
  • porturi interne - analogice, digitale, VoIP, SIP/H.323, DECT, DECT IP;
  • conectare exterior - trunchiuri analogice/interfețe GSM (max. 72), accese ISDN PRA (max. 9), accese de bază ISDN BRA, trunchiuri IP;
  • VoIP implementat;
  • sistem DECT integrat;
  • Voice Mail integrat (2 accese/60 min. înregistrare/căsuțe pentru toți utilizatorii), cu posibilitate de extindere;
  • facilități ARS, DISA, ACD, music-on-hold, mesaje întâmpinare, account code integrate
  • modem telementenanță integrat, acumulatori back-up incluși;
  • conferință în 3 participanți, automated attendant etc.;
  • Call Center implementat (agenți - max. 32, supervizor - max. 4, statistică);
  • capabilități VPN - networking, mobilitate IP, aplicații CTI, accounting over IP etc.;
  • software taxare și monitorizare trafic convorbiri telefonice (opțional);
  • aplicații integrate hotel/spital cu facilități specifice (opțional);
  • configurații flexibile, structură modulară la nivel de cabinet, cartele, licențe etc.

Comercializare și servicii pentru următorii producători:

SiemensUnifyAvayaGigaset ProAlcatelPlatanPanasonic