Avaya

Sisteme telefonice profesionale

Sisteme telefonice Avaya

Avaya IP Office este o soluție consolidată, flexibilă, multifuncțională, capabilă să acopere nevoile diferiților clienți - de la foarte mici, începând cu 2 utilizatori, la organizații mari cu până la 3000 de utilizatori. Modelul IP Office vă va ajuta să atingeți un nivel competitiv. Veți avea mai multe realizări, cu un efort mai mic.Generați o creștere economică profitabilă fără mărirea costurilor. Performați mai mult, acum și în viitor!

Avaya IP Office Platform este o soluție de comunicații unificate pentru activități economice mici și mijlocii. Modelul Avaya IP Office R10.0 poate fi implementat în cloud sau sub formă de cloud hibrid precum și pe locații, permițând organizațiilor să dezvolte noi capabilități bazate pe nevoile afacerii, beneficiind în același timp de îmbunătățirea securității comunicațiilor, flexibilității și experienței utilizatorului final.

 

Avaya IP Office 500 V2
Soluție de comunicații All-in-one

Detalii tehnice:

  • Comunicații telefonice, router/firewall integrat, switch conferință integrat cu până la 128 de participanți (max. 64 în aceeași conferință);
  • SCN (Small Community Network) - centrală virtuală formată din max. 32 sisteme și 1000 de abonați în topologie stea sau mesh (V5 și V6);
  • Securizare și licențiere cu SD-card; suportă al doilea SD pentru back-up configurație, stocare log-uri și mesaje;
  • Suportă până la 384 de extensii în orice combinație: analogic, digital, IP (H.323 și SIP), IP DECT, WiFi, Softphone;
  • Suportă până la 8 trunchiuri PRI, dar și BRI, analogice și IP;
  • Aplicații CTI/TAPI în formă gratuită sau licențiată pentru comunicații integrate sau unificate; client softphone pentru PC și telefon mobil;
  • Diverse forme de server de mesagerie: Compact Flash sau server IVR integrabil cu baze de date, VB script, programare vizuală, obiectuală a fluxurilor și TTS (Text to Speech) compatibil cu generatoare de voce inclusiv în limba română (de ex.: puteți interoga o bază de date din telefon și afla soldul contului dumneavoastră sau prognoza meteo);
  • Soluție de gestionare și arhivare a înregistrărilor (ContactStore);
  • CCR (Customer Call Reporter) - sistem de call center web-based (fără aplicații client instalate local) format din interfețe agent/supervizor/wallboard și motor de rapoarte statistice online sau cu livrare programată calendaristic.